اس ام اس عاشقانه!
نوشته شده توسط : مهدی




آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود

و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه خوشبختم من که دستان من بوی تو می دهد هنوز...!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای عاشقی از نسل آدم / دو چشمت بهترین پیغام عالم

تمام آرزوهایم همین است / نبینم در نگاهت ذره ای غم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ساعتها را جلو می کشند
وقت شرعی چشمانت زودتر از راه خواهد رسید
رکعتی بر بوسه نگاهت خواهم گذاشت
ربّنا لااقل آتنا...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرا به دار آویختند که نامت را از یاد ببرم
چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند
نام تو حک شده ی قلب من است ، تو رو هرگز نخواهم کرد فراموش


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی با تو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام
عشق یعنی دستهای رو به دوست / عشق یعنی مرگ در راهت نکوست
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند
من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند
این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست
من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خـوب مـن!
سیـب را چیــدم تـا ببـینـی تــو را می خواهـم نـه بـهشـت را


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیدی هـمان یک مشـت دانه ی احسـاسی که پاشیدی
چطـور خیـال پـرواز را از سـر این پـرنده پـراند؟؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید پاکترین هوای دنیا ، متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم میکند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی با توام ثانیه ها مثل باد در گذرند و بی تو انگار تمام ساعت های این شهر خوابیده اند
بیدار شوید ...مگر نمی بینید اینجا دلی برای دیدنش لحظه شماری می کند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

داشتم یک دل و آن هم به تو کردم تقدیم
بیش از این از من مسکین چه تمنا داری . . . ؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه آسمون محبت، یه کوله بار صداقت، یه دشت پر ستاره، پر از گل هاى لاله
براى قلب صافت، هدیه به روى ماهت!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میترسم این احساس تو،حسی که عاشقه هنوز
آخر به دست روزگار ساده عوض بشه یه روز
میترسم اون برق چشات که روشنه توی شبام
یه شب به خواست روزگار کوه آتیش شه زیر پام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب و روز میبـــارم.. تـــو فقط رنگین کمان لحظه هایم بـــاش!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مثل گل صد برگ شکوفــا شده ای / چون مـــاه چهار ده شکوفا شده ای
در آینـه ی نگاه من چشم بدوز / تا در یابی چقدر زیبا شده ای
 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1740
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: